Prolink GTS Pro - uszkodzony???

Autor: matti (matl_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 08:08:18 MET DST

Witam

Chcialbym prosic o pomoc w nastepujacej sprawie:
Otoz zakupilem w dniu wczoranszym w/w karte i wszystko byloby OK gdyby nie
jeden maly fakt ktory mnie zaniepokoil .
Karta nie do konca poprawnie wyswietla jeden z testow 3dMarka 2001 - Lobby -
pojawiaja sie ukosne czarne pasy zamiast tekstur .Efekt ten widac tylko i
wylacznie w tym podtescie pozostale
testy (draghotic , car chase ) wyswietlane sa w 100% poprawnie, podobny
objaw widac jeszcze tylko w demie z 3dmarka i to tez w sekwencji
"matriksowej".Sprawdzalem tez w miare mozliwosci
poprawnosc wyswietlania grafiki w grach (UT,Colin 2.0) - wszystko OK.
Karta chodzi na ustawieniech znamionowych 200/400 .
Moj config to : D 800_at_848 , ECS K7VZA V.3.0 (najnowszy bios 3.3b) 192 RAM.
System to XP , VIAPack 4.33 , sprawdzalem na trzech rodzajach sterownikow:
oryginalne z XP , Det 12.41, Det 4. -na kazdych efekt mial miejsce ale w
roznym natezeniu.
Probowalem wylaczac i wlaczac obsluga AGPX4, AGPFastwrites, odtaktowywalem
procesor
-bez rezultatow.
Prosze uzytkownikow i specow o opinie - czy powinienem ja reklamowac?

Dzieki za wszelkie podpowiedzi
matti
matl_at_kki.net.pl

Ps: czy 2800pkt w defaultowych ustawieniach 3dmarka to wynik na miare tej
karty?