Re: Celeron 1200 MHz i overclocking

Autor: PawełR (brainwaveman_at_interia.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 21:16:57 MET DST

Dzięki serdeczne za wszystko co napisałeś w tym temacie :-). Około środy
wpadnie mi w łapki ten BOX'owy Celeron 1,2 GHz i płyta Asusa TUSL2-C.
Przekonam sie wtedy co z takiej parki uda się wycisnąć. Od chyba 3 lat
pracuje na Pentiumie 200 MHz podkręconym do 225 MHz przy podwyższonym
napięciu z 2,8 V do 2,9 V i wszystko jest git. Nie mam czujnika, ale tak na
dotyk radiator na procku ma 40-50 stopni. Mam nadzieję, że ten nowy celek
nie sprawi mi też zawodu i będzie się dobrze sprawował przy przetaktowaniu -
w czym utwierdzam się po tym co piszesz :-).
Co do obudowy, to może zmienię zdanie i wybiorę coś z Enlightów, ale sprawa
jest na razie w toku. Póki co, kumpel od wczoraj używa tej obudowy
Prostation Modecom'a (którą i ja mam zamiar kupić) i wydaje z siebie oznaki
zadowolenia.

> Pozdrawiam,
> ===Tomy===

pozdrawiam oburącz,