Re: Ile jest warty .....

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 18:50:43 MET DST

> Cxłowieku ja pytam o konkrety a nie o bujde. Jak kubowałem go to dałem za
> niego prawie 800zł.
> Czytaj dokładnie co zostało napisane.!!!!!!!!!!!

Nie rozumiem oburzenia. Jest dokładnie tak, jak napisał Albercik. Z Twojego
postu wynika, że dysk jest uszkodzony. Albo sprzedawca zapewnia Ci w
terminie przewidzianym warunkami umowy taki sam sprawny dysk (w praktyce
dostaniesz większy), albo możesz domagać się zwrotu gotówki w wysokości 100%
faktury. Tak więc przy postawionym pytaniu: "ile mam wymagać..." odpowiedź
była słuszna.
Jeżeli zaś dysk nie jest uszkodzony - niczego nie możesz WYMAGAĆ. Możesz
jedynie próbować negocjacji. Wartość tagiego dysku to ok. 200 zł (180-240,
zależnie od stanu).
Pozdrawiam
Egghead