Re: Konfiguracja komputera

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 17:18:15 MET DST

"Punisher" <punisher_at_skrzynka.pl> wrote in message

> Proszę o pomoc w doradzeniu - chce kupic nowego kompa. Na pewno intel -
> celeron, bo na p4 nie starczy kasy.

Jak potrzbujesz wydajnego sprzetu moze pomysl o Athlonie, wydajnosc duzao
wyzsza od Celerona i w zaleznosci od zegara zblizona do P4, a od PIII wyzsza

> -Abit ST6 815EP FC2 ATX ATA100 6P 4D SOUND lub MICROSTAR NA 815EP. Ktrora
> lepsza i mnie problemowa?

Obie plyty bez pzproblemowe z tym ze juz kilka osob donosilo o probleme, ze
dzila IDLE (HLT) na MSI, pozniejsze biosy prewnie rozwiaza ten problem.

> -Dysk Maxtor MAX4D040H2 40.0GB 5400 RPM UDMA100 -

Dyski bardzo dobre ma zreszta maxtora 40GB

> -KARTA GF2-MX400 32MB SDRAM TV-out tylko nie wiem czy MSI czy Winfast?

Obie firmy reprezentuja raczej wyrowany poziom.

> -Pioneer DVD-106SZ BULK 16x - chyba że ktos zna coś lepszego i tanszego.

Tanszego lepsze nie znajdziesz tylko zastanow sie czy ogladzasz tyle filmow,
ze ten dvd Ci naprawde potrzebny.

> -Monitor - albo LG 775 albo CTX VL700. To zalezy od ilosci kasy, ktora
> zostanie

Nie kupuj tak monitora bo na monitorze sie nie oszczedza! Pierw zdecyduj ile
chcesz poswiecic na monitor a dopiero pozniej kompletuj zestaw.
Z monitorow polecam samsungi.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!