Re: przejscie z S-video na chinch

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 15:57:12 MET DST

> Ostatnio probowalem kupic taka przejsciowke (wyjscie z karty graficznej do
> telewizora) i w sklepie gosc powiedzial mi ze cos takiego nie istnieje, ze
> to calkiem inne sygnaly itp..........
> czy istnieje tak przejsciowka????

Istnieje, chociaż jak pytałem w dwóch sklepach "elektronicznych" to
odpowiedziano mi, że coś takiego nie istnieje :)), za parę dni kolega
proponował mi taką przejścówkę za 20 zł. :(((

Proponuję kupić przejściówkę uniwersalną Eurozłącze <---> chinch Video +
s-video + 2xAudio, i do tego przełącznik "in-out", wszystko w jednym -takie
małe kombo :)

--
Pozdro,