Re: geforce2 400 64 tvout zapytania dwa

Autor: hubiii (amiigooo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 16:02:06 MET DST

tak ale czaami nawet po 15 s monit sie nie zaswiecal
nie wiem mysle ze to ta siarska plyta gl bo od samego poczatku mam z nia
problemy...co tyczy sie nowszych sterow powiem prawde : POGUBILEM SIE
TOTALNIE.. nie wiem ktre sa nvidi a inne jakies beta niektore sa pod
oznaczeniem np 650 a inne 12,35...a mam jescze inne ostatnio sciagnalem ze
strony nvidi exe'ka sam robi upgrade :)

total czad i w sumie nie wiem za bardzo czego uzywac ....
hubi :)