Re: NAGRYWARKA - LG?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 14:24:03 MET DST

Some day I met a message from "Wozik" <wozik_at_lublin.top.pl>. The message
said:

> Mam od ponad pół roku nagrywarkę LG CED-8120B, jestem zadowolony,
> wypaliłem około 200-300 płyt. Pomijając fakt, że pierwsza padła prawie
> od razu, ta sprawuje mi się bardzo dobrze. Wypala wszystko, CloneCD ją
> widzi i jet OK.
>
> Ale..., sprzętu LG nie polecam z zasady, po przejściach z serwisem i
> monitorem.

Tak, ale czy kupiles ta nagrywarke w normalnym sklepie? Jesli tak, to pewnie
klopotow ze zwrotem nie bylo. Troche gorzej, jesli sprzet sie kupuje w
Internecie. to co, jesli nie LG? Moze dolozyc stowke i kupic Teaca?
Napisaliscie ogolnie o nagrywarkach LG, ale nie wyjasniliscie moich
watpliwosci dotyczacych rozbieznosci w opisach...

--
Pozdr & CU
Pjotr