Re: co myslicie o Windows XP?

Autor: tnt (tadek_at_outernet.com)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 12:29:45 MET DST

| Oczywiście, że ludzie go kupią, jak wszystko co wychodzi
| z m$ - tylko nie będzie to zasługa samego systemu a raczej
| zakrojonej na szeroką skalę akcji promocyjnej, łącznie z

odpowiadam sam sobie, ale nie mogę się powstrzymać,
poczytałem sobie dziś "Wyborczą"
okrągły miliard dolarów ma w sumie kosztować kampania
promocyjna XP (to jest jakieś 4 miliardy nowych złotych)
Za takie pieniądze wielu uwierzy, że bez XP nie można się
obejść... Niektórzy pewnie uwierzą, że to jest najlepszy system
na świecie i popędzą do sklepów po nowe RAMy, twardziele
płyty główne i procki....

a ja wolę iść na chłodne, jasne, pełne _wiecie co_....

Pozdr. T.