Re: Jaka drukara? - help

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 12:34:31 MET DST

> Co wybrać? Lexmark Z42 czy HP610???
> niby HP starsza ale jak jest z eksploatacją? Warto w ogóle ładować się w
> Lexmarki? A może ktoś mógłby polecić coś lepszego w podobnej cenie? Max co
> mogę wydać (a właściwie kolega) to 400 zł.
> Co mogę kupić za tę cenę i żeby jeszcze było tanie w eksploatacji???

Tanio w eksploatacji to na pewno nie Lexmark bo za atrament zabulisz tyle,
co za nowa drukarke !
Co do HP610 to jest tragedia jesli chodzi o jakosc. Naprawde warto wysuplac
te 499 na HP930 - po prostu rewelacja. A ostatnio w TESCO widzialem HP935C
(zmodernizowana 930-tka w nowej obudowie) za 450zł. !!!

pozdr.
CHOOCH