Odp: Nagrywarka LG

Autor: dexter (biskupdamian_at_poczta.fm)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 17:22:28 MET DST

> To zależy jaki model. Moja siora ma LG tylko 8 i niestety jest to
> urządzenie wyjątkowo wkurzające. Żeby przegrać płytke trzeba
> poświecić na to ok. 0.5 godziny (co namniej).
> --
No to twoja siostra ma chyba jakiś specjalny model ósemki, bo moja nagrywa
płyty w ok. 11 minut. Inna sprawa że może używa jakiś beznadziejnych płytek
(ale to się zdarza i inyym nagrywarkom). W takiej cenie trudno kupić coś
lepszego, wielu moich znajomych ma LG i nie narzeka (no chyba że chcesz
nagrywać płyty naprawdę hurtowo).

Pozdrawiam
Dexter