Czy warto zmieniać płytę???

Autor: durant3_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 25 Oct 2001 - 17:19:37 MET DST

Mam markową (tak mi się wydaję :-) płytkę AOpen AK33. Kupiłem ją zaraz po tym
jak ukazały się pierwsze Durony. Płytka jest spoksik, ale ma jeden drażniący
mnie szczegół - obsługuje tylko ATA66.

Niedługo zamierzam wymienić starego, wysłużonego już twardziołka na coś
większego i zapewnie działającego w trybie ATA100.

W związku z tym pytanie. Czy jest sens wymieniać płytę? Czy da to rezultaty w
postaci zwiększonej wydajności pracy z twardzielem. Płytka obsługuje procki do
1,4 Ghz i szkoda byłoby się jej pozbyć.

Z góry dzięki za info..