Re: Odp: Podkrecanie Durona!!! Czy wszystko bedzie ok?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 16:12:15 MET DST

Loccutus napisał(a):

> [...]
> pisz na grupe - buuu spaliłem proca, łeeeee.....
>
> Sory ale mam zły dzień.
> A poza tym dobijają mnie podkręcacze. Kupi toto Dura 850 i wali ile wlezie a
> za chwile przynosi mi go nazad na srewis i rżnie gupa że "przestał odpalać
> i on nie wie co sie stało" a proc sinoniebiesko kolorowy.
> Jak chcesz mieć 1,4 GHz to se kup, Jak nie masz kasy - sorry no bonus.
> Jak chcesz mieć szybkie auto to co - kupisz malucha i wsadzisz mu silnik od
> merola???
>
> W każdym razie - nie mam nic do Ciebie osobiście, dobił mnie ostatnio jeden

hmm... life is brutal. Caly czas jest to niestety walka servis vs.
klient i przewanie to klient dostaje w d...

Jacek00 napisał(a):

> Czy jak w BIOSie pozmieniam ustawienia i w zwiazku z tym zwiekszy mi sie moc
> procesora np do 950 MHZ to czyms mi to grozi????
> Mam Durona 900 MHz i płyte ASUS A7PRO.

Spoko mozesz podkrecac a prawdopodobienstwo spalenia jest niewielkie (o
ile nie zdejmiesz chlodzenia). Proboj mnoznikiem + magistrala (zeby moc
zmieniac mnoznik musisz zamalowac mostki L1)

Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |