Odp: Podkrecanie Durona!!! Czy wszystko bedzie ok?

Autor: Loccutus (tropez_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 14:07:33 MET DST

-- Ciach jak mówiom....

> odpalił
> tak
>
> Procka nie spalisz jest to malo prawdopodobne. Raz kumplowi jak
podkrecalem
> kompa cos poszlo nie tak z malowaniem i procek rozgrzal sie tak ze nie
dalo
> sie go dotknac i oczywiscie komp zdechl, jednak po wyzerowaniu biosu wsio
> dzialalo jak dawniej i ostatecznie procka udalo sie podkrecic.
>
> Czasem moze po malowaniu olowkiem nie odpalic po zmianiach w biosie i
wtedy
> [...]
A kręć tego Dura aż zaczna światła w bloku przygasać, wiatraka też nie dawaj
bo po co. A jak sie zrobi fioletowy i sklei z podstawką to nie rycz i ne
pisz na grupe - buuu spaliłem proca, łeeeee.....

Sory ale mam zły dzień.
A poza tym dobijają mnie podkręcacze. Kupi toto Dura 850 i wali ile wlezie a
za chwile przynosi mi go nazad na srewis i rżnie gupa że "przestał odpalać
i on nie wie co sie stało" a proc sinoniebiesko kolorowy.
Jak chcesz mieć 1,4 GHz to se kup, Jak nie masz kasy - sorry no bonus.
Jak chcesz mieć szybkie auto to co - kupisz malucha i wsadzisz mu silnik od
merola???

W każdym razie - nie mam nic do Ciebie osobiście, dobił mnie ostatnio jeden
klient i dltego tak pisze.

Pozdrawiam