----> Baracuda IV

Autor: Grzegorz MEFI Kozakiewicz (g.kozakiewicz_at_gaschka.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 09:27:07 MET DST

   Dzien Dobry

Mam kompa

ECS K7S5A
DDR-SDRAM 256MB (PC-266)
Athlon 1,2 266
Seagate 40 GB Barracuda ATA IV ST340016A
Teac 516 - nagrywarka
Hercules Kyro II 64 - karta graf
SB live

od wczoraj
jakos tak dziwnie wyszlo ze moja jedyna niezawodna dyskietka startowa juz za
dlugo byla niezawodna i wiadomo
... jako winowajce widze komorke ... ale ona sie nie przyznaje.
ok ... wzialem wiec dyskietke z Norton Ghost odpalilem system ubogi no
ale... CD jest.. . tak sobie mysle no dobra Partition Magic... 3... heh
niestety Panie zamiast 40gb widzi 8 ;)) no dobra to jest przeciez fdisk...
no i fdiskiem udalo sie zalozylem partycje 2gb zeby za dlugo nie
formatowac - to pierwsze formatowanie wiec /q - odpada ...
niestety po formatowaniu i probie instalacji windy 98
niepozytywne symptomy:
- skandysk pojawia sie na chwilke i znika sam
-instalator przygotowuje sie do instalacji pierwszy pasek dochodzi dosc
szybko do 100% i stoi nie wiesza sie b mysz chula ale nic dalej nie idzie
dioda od twardego sie pali.

Prosba
1. wydaje mi sie ze to wina dyskietki startowej nortona, poniewaz np. jak
chcialem fdika na dyskietke skopiowac to pisze ze nie moze czytac ze zrodla
a normalnie program ten odpala
2. Jak i czym wylaczyc ten program testujacy w baracudach IV ?

dzieki
//mefi

--
// Mefi