Re: pyta ecs k7vta3 i w2k

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 08:35:40 MET DST

Użytkownik Prusak <prusy_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r88fe$56l$1_at_news.tpi.pl...
> Piszę ponownie, gdyż na poprzednie moje pytania nie otrzymałem odpowiedzi.
> Niedawno zakupiłem nowy komp właśnie z płytą ecs k7vta3, athlona tb 1.4,
256
> MB DDR i najpierw ati experta, teraz gf 2 mx 200 (nie są to karty
docelowe,
> czekam na radeona). Przy instalacji w2k na kompa z ati system zainstalował
> się, ale nie dało się zmienić sterownika na ten od ati (w żaden sposób nie
> było możliwe, przy instalacji wyświetlał, że sterownik nie może zmienić
> istniejącego). Po zmianie na gf (firmy video squere) udało się pomyślnie
> [...]
no wiec tak ATi Expert - najnowsze stery sa w W2K (podobnie jak w W98) ATi
juz nowszych nie robił wiec normalka ze tak robi

tuner TV - tu zawsze są problemy !!! - poszukaj najnowszych sterów od
tweojego tunera do W2K - ewentulanie mozewsz spróbować jeśl isą dla modelu
wyższego !!

np. w Averach TVCapture98 bardzo łądnie chodzi na sterach najnowszych od TV
Go