Odp: Via jest be....

Autor: Loccutus (tropez_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 07:37:56 MET DST

Ciach jak mówiom...

> Podaruj sobie wszelkie MB z chipsetami typu VIA cos tam... omijaj szerokim
> lukiem

Fakt... dał kolega du...y, ale nawiasem mówąc to wszystko subiektywizm. Za
równo Via jak i Intel mają swoich zwolenników, którzy w większym czy w mni
ejszym stopniu nie będą się ze soba zgadzać.

Ja z kolei tęsknię za IMHO chipem wszechczasów czyli Intelowskim BX-em. Te
raz mam 815 bez grafy i też jestem zadowolony. Przynajmniej nie musze 4in1
ani tam żadnych łosz&go instalować....

Via IMVHO i owszem ale tylko jeżeli chodzi o cene.

Pozdrowienia dla Szanownych Grupowiczów - fanów Via, którzy za chwile mnie
zjedzą:))

Loccutus