Re: jaka p³yta pod celerona 1.2T?

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 08:36:02 MET DST

> My¶la³em od dawna o Athlonie 1.2 i teraz gdy chcia³em
> go kupiæ wydaje mi siê, ¿e Celeron 1.2 Tualatin bêdzie lepszym
> wyj¶ciem. Podobne osi±gi (mimo FSB 100?) a cena ni¿sza.

1. Wlasnie spojrzalem w Action i zamiast c1,1 (1,2 nie maja) dokladasz 30zl
i masz TB1,4.
2. Nie chce mi sie wierzyc ze C1.2 bedzie szybszy od TB1,2 (nie mowiac o
1,4).

> Oczywi¶cie jestem ciekaw Waszych opinii na ten temat bo
> by³em zawsze zwolennikiem AMD ale te ci±g³e dyskusje na temat
> teperatury Athlon'ów i coolerów za kilka stów trochê odstrasza.

Bzdura, mam wiatrak za 27zl (Titan) obroty 3300 i TB1,4 ma max 55C.

> Aha: sprzêt bêdzie chodzi³ na windzie 95osr2 je¶li to ma dla kogo¶
> znaczenie.

> Komputer s³u¿y mi g³ównie do obróbki video i d¼wiêku
> a tak¿e (choæ raczej sporadycznie) do gier 3D.

Obrobka video potrzebuje duzej przepustowosci pamieci, a jak sie nie myle TB
nawet z SDRAM bedzie mial duzo wieksza przepustowosc niz C1,2.

> Pozdrawiam
> nm

Rowniez pozdrawiam

Piotrek