jaka p³yta pod celerona 1.2T?

Autor: nightmonster (nightmonster_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 02:57:34 MET DST

Witam

    My¶la³em od dawna o Athlonie 1.2 i teraz gdy chcia³em
go kupiæ wydaje mi siê, ¿e Celeron 1.2 Tualatin bêdzie lepszym
wyj¶ciem. Podobne osi±gi (mimo FSB 100?) a cena ni¿sza.

Oczywi¶cie jestem ciekaw Waszych opinii na ten temat bo
by³em zawsze zwolennikiem AMD ale te ci±g³e dyskusje na temat
teperatury Athlon'ów i coolerów za kilka stów trochê odstrasza.
W³a¶ciwie to najbardziej przera¿a mnie ha³as, o którym czêsto
czytam. Z dysków wybieram Barracudê 4 i zale¿y mi aby ca³a
maszyna by³a tak cicha jak to mo¿liwe (ale bez uciekania siê
do rozwi±zañ typu bezd¼wiêczna mikrolodówka na procesor
za 500 czy nawet 1000z³).

Moje podstawowe pytanie brzmi: jak± p³ytê pod takiego
celka wybraæ aby ¶miga³ szybko a przede wszystkim stabilnie.
Jednocze¶nie zaznaczam, ¿e nie bêdê podkrêca³ tego proca wiêc
drogie (g³ównie z tego powodu) p³yty odpadaj±.
Tak¿e zintegrowany d¼wiêk i grafa nie s± mi potrzebne bo te
elementy mam ju¿ ustalone (SB Live 1024, GeForce 2GTS 64MB).
Na p³ytê chcê przeznaczyæ 500z³ (w mocno uzasadnionym
przypadku 600).

Bêdê wdziêczny za wszelkie opinie.

Aha: sprzêt bêdzie chodzi³ na windzie 95osr2 je¶li to ma dla kogo¶
znaczenie. Komputer s³u¿y mi g³ównie do obróbki video i d¼wiêku
a tak¿e (choæ raczej sporadycznie) do gier 3D.

Pozdrawiam
nm

--
nightmonster_at_wp.pl