Re: Karta NVidia Geforce2 MX200 64Mb + TV Out

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 13:12:00 MET DST

Użytkownik "Jacek00" <jacek_01_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam w swoim kompie taką własnie karcioszkę i chciałbym się dowiedzieć cos
> wiecej na jej temat.
> Co o niej sadzicie???]
> Jak sie to cos sprawuje z róznymi grami?
> Jak to działa w pracy z grafiką???
> Czy to był dobry wybór???
>
> Pozdrawiam

prawie o 50% wolniejsza od starego MX2, ostatnio spalił mi się GF2MX i w
serwisie wymienili mi na GF2MX200 ku mojemu przerażeniu stwierdziłem że
wydajność w gierkach strasznie siadła, maja mi wymienić w serwisie na MX400.

Na www.benchmark.pl jest sporo uwag co do tych kart, ponoć 64Mb na MX200 to
tylko pic bo chip i tak jest w stanie wykorzystać jedynie 32Mb. (tak stoi na
stronie i tak samo jest w specyfikacji NVidii). Co do TVOut to sprawdź czy
działa bo u mnie w starej działał w nowej nie :(

Co do programów graficznych to przede wszystkim dużo ramu, szybki HDD i
mocny procek, karta jest gdzieś na końcu tej listy (chyba że chodzi o
kolory)

Remek