Re: Microstar K7 Master i dzwiek

Autor: Daniura (dana_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 13:15:31 MET DST

Wiadomość napisana przez: bartu:

> A system widzi nieznane urzadzenie, czy w ogole go nie wykrywa?
>
> Sprobuj wlaczyc legacy audio w Biosie i wylaczyc sound blastera (tez w
> biosie)
>
> --
> Pozdrawiam
> Bartek

Sytuacja jest dokladnie taka - system widzi karte i sterowniki sie
instaluja bez problemow (brak konfliktow itp.), tyle ze koputer nie wydaje
z siebie zadnego dzwieku podczas odgrywania jakichkolwiek plikow (nie jest
to problem zwiazany z glosnikami).
W trybie dosowym to samo.
Z tym wylaczeniem soundblastera nie probowalem.
W sumie to jest plyta kumpla - ja u siebie tez mam Microstara tylko ze
troche starszego i wszystko jest OK (konfiguracja urzadzen audio w biosie
i w systemie identyczna - no za wyjatkiem wersji sterownikow)

Pozdrawiam
Daniura