Re: fdisk - partycje

Autor: Jacek J. (narnia_at_polbox.com)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 11:18:11 MET DST

mk wrote:

> Witam po raz pierwszy na tej grupie.
> Od razu zaznaczam, że jestem laikiem.
> Mam komputer na którym dysk twardy podzielony jest na dwa dyski logiczne
> (tak to sie nazywa?). Jak (z tego co wiem przy pomocy fdisk) usunąć drugi
> dysk logiczny czy też partycję? tak abym miał całą pojemność dysku na C:
> dzieki za pomoc
> i pozdrowienia

fdiskiem mozesz usunac partycje, ale nie rozszerzysz istniejacej.
Mozesz tylko ja skasowac (z danymi) i zalozyc nowa, wieksza.
Do manipulacji na istniejacych partycjach sluza programy typu
Partition Magic. Nie jestem pewien, ale chyba na CD przy ostatnim
Enterze badz innym PC Word Komputerze byly takie rozne Ranishe ;).
pzdr. JJ