Pomocy-Konfiguracja kartidży w HP 845c

Autor: Artur (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 10:48:02 MET DST

Witam. Mam problem. Otóż w zakładce "konfiguracja" "przybornika" pokazuje mi
się hasło: jeden pojemnik z tuszem kolorowym zawsze po wydruku, chociaż
ustawiam na "2 pojemniki" (bo mam 2 zainstalowane). W związku z tym-co jest
grane, przecież instrukcja wyrażnie mówi, że jeśli są włożone 2 poj. to
należy ustawić na "dwa poj." w zakładce, a moje ustawienie trzyma do
pierwszego druku (chociaż daję "zastosuj". Po wydruku, sprawdzając zakładkę
znowu jest "jeden poj. z kolorowy"(?). Wyjmowałem już poj. kolorowy i
drukarka drukuje z czarnego, a w zakładce jest "jeden poj. czarny". Po
włożeniu poj. kolorowego ustawia się (autom)na "dwa poj.", ale po
wydruku...jest znowu jeden kolorowy. Przepraszam za nieco przydługie wywody,
ale bardzo mnie ciekawi, co robię źle lub (co gorsza), czy drukarka przy
druku czrnym nie korzysta przypadkiem z poj. kolorowego:(. Dziękuje z góry
za odp.