Re: chyba wirus.....

Autor: Devro (scum_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 22:29:30 MET DST

"moped" <galon2001_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> W OE dziej mis ie nastepujaca rzecz : w momencie rozpoczecia sciagania
> poczty po chwili wyswietla sie blad i pisze tak:
>
> Plik przechowywania programu Outlook Express mógł zostać uszkodzony. Użyj
> narzędzia typu ScanDisk, aby zweryfikować i naprawić uszkodzone pliki.
> Konto: 'poczta.onet.pl', Serwer: 'pop3.poczta.onet.pl', Protokół: POP3,
> Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800C0155
>
> to samo sie dzieje na innym serwerze
>
> Jaki antywirus polecacie ??AVP czy nortona czy tez moze polski MKS?

Skombinuj Sobie InoculateIT Personal Edition, inne sie nie umywaja! serio
poczytaj w poważnej prasie, albo popytaj znajomych administratorow. Ja sie o
tym przekonalem jak w jednej firmie, skanowali dyski najnowszym AVP, 2 razy
nortonem, i na koncu mks-em i przedostatni znalazl 3 virki a mks jeszcze
jednego, a jak dysk zostal wyjety i wsadzony do innego "czystego" kompa z
zainstalowanym InoculateIT PE to znalazl prawie 200 zainfekowanych plików!!!
różnicę chyba widać od razu!
Znam adminow w kilku instytucjach rzadowych i oni tam niczego innego nie
uznaja jako anty viry.
A MKS sam w sobie jest virusem...
Nie wspomne juz o tej ich mozliwosci skanowania Twojego kompa poprzez
wejscie na ich strone i odpalenie skryptu ActivX! Przeciez to jest jeden
wielki kon trojanski!!! Bo jak inaczej ich komputer moze widziec TWOJE pliki
na TWOIM kompie?!?!?
Mam nadzieje, ze nie korzystales z tej ich uslugi.
Pozdrawiam
Devro
PS Tylko InoculateIT PE

--
--=<({+})>= AUDACES FORTUNA IUVAT =<({+})>=--
                                  GG: 1087707