Re: Jaka p³yta jest lepsza od K7S5A i dlaczego ?

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 22:24:48 MET DST

> Czekam ju¿ kilka miesiêcy na co¶ z SIS-735 lub (od niedawna) z VIA KT266A
> doczekaæ siê nie mogê.

mam ten sam problem :-(

>Wszêdzie pisz±, ¿e K7S5A to p³yta "low end", która p³yta
> pod Athlona jest wiêc lepsza i dlaczego?

low end tej plyty polega chyba na marnym wyposarzeniu i opakowaniu, braku
mozliwosci podkrecania (z biosami oficjalnymi) i cenie (cena zalicza taka
plyte do grupy low end - wg mnie)

>Jaka mo¿e byæ zaleta w kupieniu
> dro¿szej p³yty do tego z wadliwym mostkiem VIA686B (nawet p³yty z AMD 761
chyba
> maj± ten mostek) ?

chyba tylko mozliwosc podkrecania proca (glownie zmiany vcore)

ja chyba jednak w ten weekend kupie ECSa, to tylko 300 PLN, zawsze kupowalem
plyty za okolo 800 PLN to teraz nie bedzie mi zal wydanej kasy jak sie nie
sprawdzi ;-)

pzdr.
trzmiel