Re: Xerox m750 - jakie wrażenia ?

Autor: Misiek (misiek2001_at_2com.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 14:39:29 MET DST

>Witam !
>
>Czy ktoś z Was używa może na codzień Xeroxa m750 ?
>Jak się ta drukarka sprawuje, jak kształtują się koszty użytkowania ?

Mam cos takiego, kosztowala male pieniazki, wiec kupilem.
Na razie OK.
Wydruki bardzo ladne, chodzi troche glosno i dosc mocno sie trzesie podczas
pracy. Podlaczylem po USB, zadnych problemow.

Niestety chlopcy troche oszukuja. Kartridze kolorowe sa pelne, ale czarny
firmowo ma ograniczona pojemnosc mniej wiecej do 1/3 pelnej objetosci.

Przy obecnych cenach drukarek tej klasy nie wiem, czy bedzie sie oplacalo
wyminiac kartridze, czy jak sie skoncza to po prostu kupi sie druga taka
drukarka :)

Pozdrawiam
Misiek