Bios Checksum Error

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 14:26:59 MET DST

Witam.

Właśnie doświadczyłem tego komunikaciku i nie mogę uruchomić
komputera. Można tylko uruchomić z dyskietki dos'a.
Próbowałem wyzerować CMOS'a, ale nic to nie daje.
Podobnie wgranie nowego biosa.
Czy oznacza to że musze wymienić płyte ??
Czy jest może na to jakaś rada, bo wycieczka do serwisu nie
napawa mnie optymizmem.

Płyta : ECS K7VZA, Duron 900, 128 MB.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek-zone.prv.pl
"Kobieta oszukana przez mężczyznę pragnie go poślubić. Jest to rodzaj