Re: MSI K7T Pro2-A

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 23:08:43 MET DST

Niejaki(a) Wozik <wozik_at_lublin.top.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Co nowego będę mógł włożyć w tę płytę? W sensie jakie procki?

nie dam glownki co i jak, zobacz sobie na www.msi.com.tw - wpisz do
search K7T, dostaniesz wyniki, wybierzesz co Cie interesni i sprawdzisz
co tam jest max.

wydaje mi sie, ze z autodetectem powinien ruszyc nawet i athlon 1.x z
fsb 100 (takie sa). dlatego problemu nie powinno byc (np. moj kochany
procomp (naczy sie noname) ma wg. producenta przedzialy 266~550.
wszystko byloby mile, tylko mi sie tak zdaje, ze jak ruszy fsb133, to
bedzie to przedzial 266~1000 :) khem. w morde. dwulatka z koprem 1ghz :P
a moze jeszcze sie mi okaze, ze tam tualatina wepchne? ;) zrobie wlasny
uklad translacyjny na przejsciowce i bedzie zamienial piny ;P

wiec praktycznie rzecz biorac - kazdy procek z magistrala 100 tam
wepchasz, mnozniki zapewne sie nie beda liczyly, jednak warto zalatwic
sobie w sklepie w razie draki - wymiane sprzetu na gorszy, ewentualnie
na miejscu wytestowac.

duzo wepchasz :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|