Re: MSI K7T Pro2-A

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 23:03:42 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Komputerów się w tej chwili nie "upgraduje". Jak przestaje wystarczać,
> sprzedaje się cały i kupuje nowy albo przynajmniej sprzedaje komplet
> płyta+procesor+RAM i kupuje nowe. Niestety.

to je zart? :) to w takim razie, by dokupic sobie dysk wg. praw rynku
powinienem zakupic sobie nowy komputer? :)) gut, naczy sie haraszo, tfu,
dobre :)

a jesli mam plyte bx, ktora chodzi bezproblemowo z fsb133 i mnoznikiem
7.5 i bede chcial coppermine 1ghz, to czy kupie sobie nowa plyte, np.
asusa tusl? :))

wiem, wiem, naiwny tekst, ale mam dzis taki humor :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|