Re: SB Live! przystawka

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 22:27:54 MET DST

Użytkownik piterek <yeoman_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pbo9d$3m8$1_at_news.tpi.pl...

> www.hoontech.com/english/products/sbdb3/info.html
>
> to jest przystawka do SB Live! ktora umozliwia wyprowadzenie z karty
sygnalu
> cyfrowego, np. AES/EBU, SPDIF oraz przede wszystkim posiada wyjscie
optyczne
> (do podlaczenia do wzmacniacza, minidisc'a itd.)

TU JEST
www.mdportal.net
wlasnie zamawiam tam to, tylko w wersji II, bo po cholere mi III ?
Kasa poszla przez VUnion, odpisali ze maja i zaraz wysylaja.
Powinno byc gdzies za tydzien u mnie :)