Re: zestaw do 5500 zl

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 21:57:11 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> ROTFL
> komp na pokaz ;-))))))))))) opinie kumpli lamerow dla ktorych
> tylko wysokie liczby licza sie (p4 i te sprawy) nie obchodza mnie

:) to ja znam lepszych - jesli komp nie jest na amd to jest juz "sit",
chocby to byl dual p3 :)))

a ja tam ide iloscia, moze sie zatrzymam na 5 dyskach, bo wtedy bym
musial miec dwa kontrolery pci na plycie z trzema pci :>

> i o to mi chodzi po cholere kupowac dysk 7200rpm gdzies gdzie sie
> kompletnie nie przyda i nie wykorzysta ;-)

tutaj nei chodzi tylko o "wykorzystanie i przydatnosc". wieksza predkosc
bedzie, i nawet ja to czuje (jak Ty nei czejesz, to w takim razie cos
jest nie tak ;) ). tylko, ze wg. mnie lepiej jest miec chlodniej w
pudle, ciszej w pokoju, mniejsze rachunki za prad. u mnie najwieksze
uzycie dysku jest przy starcie, potem sobie stoi, stoi, stoi, stoi... co
jakis czas ruszy glowica, ale ogolnie - nic nie robi. 7200rpm daloby
lekkiego kopa, tylko po co? :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|