Re: zestaw do 5500 zl

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 22:00:41 MET DST

Niejaki(a) PePe <piotr_at_alpha.net.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> khem khem... a ja sobie mam samsunga 900 nf...
> widziales:)?
> jest super:)

ja widzialem tak z 8 modeli roznych 17" tej firmy, i powiem Ci tylko
jedno - moj dwuroczny lg studioworks 15" ma geometrie na lepszym
poziomie od tych monitorow. troszke to jest fajne uczucie, miec male ale
dobre :) ale do neca 750+ z polki sklepowej mu troche brakuje, ale w
sumie 2 lata uzytku, no i jedno uderzenie pioruna, po ktorym mu sie
troche na bokach geometria rozjechala... chociaz niewiele, bo reszta
jest ostra :)

btw: wyjatki od reguly sie zdarzaja :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|