Re: watpliwosci dot licencji na np OFFICE

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 15:58:55 MET DST

Użytkownik "dragon" <the.dragon_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> "Remigiusz Weska" <rew_at_simple.com.pl> wrote in message
> jedną
> mylisz sie niestety....
> ponieważ jezeli zainstaluje TSE/Citrixa i na tym kompie Offica to wg
Ciebie
> kazdy moze go używać - a to nie jest prawda - kazdy uzytkownik musi miec
> licencje - 1 komp = wiele licencji (i to nie sieciowych!!)

Właśnie piszesz o licencjach sieciowych co nie zmienia faktu że licencję na
serwer i tak musiałeś kupić. kupujesz 1 lic. na serwer i np. 5 klientów. Nie
miałem na myśli tego że dla każdego klienta masz kupić osobne pudełko z
Office.
Ale jak zainstalujesz na serwerze zwykłego Office z licencją standardową to
on będzie na komputer i nie możesz go uruchamiać z klienta. Po prostu jest
licencja na użytkownika (ale wtedy nie masz odrębnego pudełka z softem) i
licencja na komputer.

Remek