Re: co si? dzieje??

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 15:51:19 MET DST

On 2 Oct 2001 13:15:49 +0200, ahumor_at_go2.pl (Humor) wrote:

>Nie wiem czy trafi?em na dobr? list?, al? prosz? o porad?
>
>Mam drukark? Canon S450 od pewnego czasu zacz??a ona
>wadliwie drukowa?. Mianowicie zamiast koloru ?ó?tego drukuje kolor
>pomara?czowy. Przed t? zmian? nie sta?o si? nic co mog?oby sugerowa?
>powstanie jakiej? usterki. Drukarka nie by?a przenoszona, otwierana,
>zmieniany tusz g?owica itp. Po prostu od pewnego momentu wydruki zacz??y by?
>wadliwe. Dodam, ?e u?ywam tylko firmowych materia?ów eksploatacyjnych a
>dotychczasowe wykorzystanie drukarki (ok 100 str. druku g?ównie tekst) nie
> [...]
na poczatek pytanie: czy instalowales ostatnio jakies programy do
obrobki zdjec itp?
Duzo oprogramowania podczas instalacji probuje znalezc jakiej
drukarki uzywasz i instaluje profile kolorow do tej drukarki
Poprobuj najpierw pozmieniac ustawienia w programie do obslugi
drukarki (osobiscie uzywam canon 6000), o ile sie nie myle
to jest tam ustawienie ile ktorego koloru jest uzywanego podczas
druku.
Wydrukuj strone testowa i o ile ona bedzie ok to nie ma zadnego
problemu z drukarka. Canon twierdzi ze glowica powinna wytszymac okolo
50 pojemnikow a potem prawdopodobnie trzeba ja wymienic (okolo $40
razem z kompletem tuszu - cena jest rozsadna gdyz do mojej starszej
drukarki canon 600 glowiga ciagle kosztuje $150!)
Sprawdz tez czy ustawienia w innych programach graficznych gdyz moga
one miec wplyw na jakosc wydruku