Re: notebook z USA?

Autor: Zbigniew Drwiega (drwiega_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 13:30:26 MET DST

Agadir wrote:

> Witam
>
> Rozważam przywóz notebooka z USA. Czy dużym problemem jest dostosowanie go
> do polskiego napięcia? Czy wymaga to np. wymiany zasilacza czy też czegoś w
> tym rodzaju? Jakie są tego przybliżone koszty? Wielkie dzięki z góry i z
> dołu.

Z reguły zasilacze do notebooków (sieciowe zasilacze ;-)))
sš robione na zakres napięcia obejmujšcy tak napiecie amerykańskie 110V,
jak i europejskie 220V. Nie ma z tym żadnego problemu.
Bo i tak na wyjsciu zasilacz musi dac tylko 12v stabilizowanego.
Sam mam notebooka z USA ( UMAX). Musi byc tylko wtyka przejsciowa
(albo ja trzeba zmienić).

--
PS.Po czym poznać geniusza?Po jego niechlujnej
ortografii!