programowy procesor dzwieku w WINdows

Autor: Michał Matuszczyk (mikemat_at_viper.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 13:30:18 MET DST

witam!!!

kupilem sobie bardzo fajne sluchawki z force feedbacki'em (jak sie oglada
jakis film, po prostu odlot), ale niestety maja troszke za slabe soprany, w
zwiazku z tym mam pytanko

czy istnieje jakas nakladka dla windows, ktora mozna zmieniac ustawienia
dzwieku (cos a'la WOW THING dla winampa) ???
tak, aby dzwiek wychodzacy z kompa byl tym potraktowany

w drugim kompie mam karte w ktorej takie ustawienia sa w opcjach
zaawansowanych dziwieku, a w tym o ktory mi chodzi nie ma czegos takiego

z gory dziekuje za odpowiedz

--
Pozdrowienia
Michał Matuszczyk