Slabo kreci - Acer

Autor: tomas (monolohenares_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 13:34:06 MET DST

Moj Acer (DVD) zpowolnil sie w odczycie plyt, nawet bez jednej ryski !!!
trudno to opisac ale po wlozeniu plyty do napedu stuka, kreci dyskiem
jakby chcial odczytac a nie mogl,
przez okolo 20 sec. i wtedy jestem w stanie zobaczyc co na niej jest.
Jes to o tyle meczace ze podczas tych dwudziestu sekund
nie moge nic robic, ni reaguje na mysz ani klawiature.
Zdarzalo Wam sie to, bo u mnie to od jakiegos czasu dopiero.

pozdrawiam
tomas