watpliwosci dot licencji na np OFFICE

Autor: bolo (bolczerw_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 09:47:51 MET DST

moje pytanie w prawdzie w obliczu XP sie zdezaktualizowalo, ale przy okazji
jak u mnie w firmie wywalili iles tam tysiecy na wordy i offisy mnie ono
nurtuje
CO JESLI ZAINSTALUJE office na serwerze i bede go uruchamial przez siec?
co na to licencja?
przeciez zainstalowany jest w sieci
poza tym nie chce mi sie ryc po firmie i nie wiem czy licencja jest na jedna
instalacje, czy na jedno uzytkowanie w danej chwili
bo jesli na jedna instalacje to instalacja na serwerze rozwiazuje problem
jesli na jedno uzytkowanie to niech udowodnia ze obydwa zarowno komp w
marketingu, jak i w handlowym, a takze w magazynie na drugim koncu miasta
naraz chodzily i co wazniejsze UZYWALY OFFICE?
a moze sie myle?