Re: SDI-jak podzielić sygnał ?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 20:08:25 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gregory2" <gregory2_at_2com.pl> napisał w wiadomości
>
> nalepiej kupcie router za jakies 400 PLN (wielkosci paczki fajek, chyba
> firmy asmax), to niebedziecie musieli stawiac serwera. do tego maly hub i
> pare kabli na skretce+ karty sieciowe.
>
> poczytaj o SDI na:
> http://www.his-klub.prv.pl/
> http://www.sdi.net.pl/
>
> pzdr.
> trzmiel

Pod zadnym pozorem nie kupujcie tego routera asmax to g....
Lepiej wygrzebcie jakiegos starego kompa np. Pentium 166 MMX, albo cos w tym
stylu i postawcie na nim router programowy. popieram kolege kilka postow
wyzej najlepszy jest Freesco-linux , miesci sie na jednej dyskietce!!!. nie
potrzeba twardziela , ani klawiatury, ani monitora, ani karty graficznej.
mam tak od roku i ani razu sie nie zawiesil (poprzednio win98 srednio 1
zwiecha na tydzien, ale nie wieszam psow na M$, powinienenm byl wybrac Win
NT4 , win 98 nie jest do tego celu przeznaczony).

Robert P.