Re: Jaka pamiec do P200 mx?

Autor: Harrison Bergeron (harrison.bergeron_at_hoga.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 19:53:24 MET DST

Użytkownik "Bartek Górski" <bartek_gorski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9pa04r$o4t$1_at_news.tpi.pl...
> Chce kupic dziewczynie 128 MB RAM pamieci, ale nie wiem jaka (100,
133Mhz?).
> Czy bedzei wspolgrac z ta, ktora ma w srodku (niestety nie wiem jaka, ale
> pewnie standardowa w tych modelach). I czy to da sie jeszcze kupic?

Na 100% będzie tam pamięć SIMM (EDO RAM). Kupić się da, ale lekką ręką
wywalisz kilka set złotych. Do tego _trzeba_ _dokupić_ będzie kości pamięci
Tag RAM inaczej (przy ilości większej jak 64MB ramu) będziesz miał efekt
odwrotny do zamierzanego.

Jeśli dziewczyna jest szczęściarą i ma płytę gdzie jest miejsce na pamięć
DIMM to się nie ma co zastanawiać. Kupić jedną z tańszych a tą starą (SIMM)
wywalić (lub sprzedać, może się nawet okazać, że wyjdzie na tym do przodu).

--
Harrison Bergeron
harrison.bergeron_at_hoga.pl