Re: VIA686B, SBlive i Busmastering - problem...

Autor: Jarek (chio_at_biomed.eti.pg.gda.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 15:41:49 MET DST

Niestety, jedyną radą może być żebyś spróbował pokombinować z kolejnością
kart w slotach i/lub przydziałem przerwań dla poszczególnych slotów. Mam
Abita KT7A-R z TNT2,Live, sieciówką i kartą TV. Też musiałem sporo się
nakombinować. Postaraj się aby jak najmniej urządzeń współdzieliło IRQ,
popróbuj z róznymi kombinacjami współdzielenia. Może zadziała...