Re: GoldenOrb

Autor: Jarek (chio_at_biomed.eti.pg.gda.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 15:49:07 MET DST

Zainspirowany Twoim mailem spróbowałem nasmarować swojego Chrome Orba.
Miałem pod ręką preparat z teflonem (do smarowania rowerów ;-)). Niestety
jak warczał tak dalej warczy (na pełnych obrotach). Proponuje 2-3 (w
zależności od poziomu szumu jaki Cie zadowoli) rezystory 100 omowe 1 watowe
połączone równolegle włączone w obwód zasilania wiatraka. Taka modyfikacja
nie jest dużym problemem, wzrost temperatury o około 5 stC przy 50 omach
(2x100 równolegle).
Jarek