Re: Nagrywarka i zwisy

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 15:52:09 MET DST

Exeqtor zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Nie ma zadnych programow do CD poza Nero i CloneCD.

Jesli na poczatku dzialalo to reinstal windy. Jak ciagle nic to chyba
problem jest z nagrywarka.
Najczesciej takie objawy jak podales uzyskuje sie przy Nero & Daemon
Tools (nie wiem czemu ale pod WinME gryza sie jak cholera), ale jesli
go nie ma to ja juz nie wiem. Chodziaz moze powiedz jeszcze czy sa
jakies inne programy w pamieci typu Norton Utilities czy inne
Antywirusy?

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--