Re: AMD idzie z dymem !

Autor: delfinar_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 25 Sep 2001 - 20:44:22 MET DST

> Polecam lekture Tomshardware poswięconom procerom Intel i AMD. Okazuje sie
> ze niska cena procesorów AMD moze nas wynieść w rzeczywistośći spaleniem
> nawet całego komputera. Nie wypowiadam sie ale zerknijcie tylko na strony, a
> juz konieczni obejrzyjcie film. Po 1 sekundzie z AMD wychodzi siwy dym :)
> http://pl.tomshardware.com/cpu/01q3/010917/heatvideo-01.html

Nie zagladam na ten serwis, bo od pocztku jego istnienia jest pro intelowski.
Myslalem ze pekne jak na jakims serwisie opisywali jakie robia tam wspaniale
testy!
Szkoda ze nie pisali o wspanialym celeronie tym zielonym bo dokladnie jest to
samo (nawet bardziej sie czerwieni).
Acha zapomnial bym dodac ze powinien serwis ten zrobic testy Gforca 3 z
zatrzymanym coolerem jestem ciekaw jakie beda wyniki ;)
Zapewne gosc posiada taka karte i niech sobie sprawdzi :)))