Re: Monitor Philips 19 109S co o nim sądzicie?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 19:59:47 MET DST

Użytkownik "hudson" <hudson_at_cad.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam Brilliance 109MP - to byla najlepsza 19'' tego typu philipsa,
> ma co prawda glosniki po bokach ktorych nie uzywam w ogoel - ale

/.../

czesc

porownanie modeli P/MP i S niezaleznie z jakiej serii i kiedy kupionych jest
nieporozumieniem. P to zajebisty monitor w porownaniudo S. Mam doczynienia z
3 109S i Jednym 109P roznice zaskakujace. W sumie najlepszy jest 109S
kupiony z czaso kiedy PII 450 bylo zajebiscie drogie obraz extra do dzis
potem razem brane 2 109S - jeden tragedia - przebarwienia geometria...
drugi - znosny ale nie b. dobry. 109P kupiony 2 tyg. temu. Bedzie ladowal w
serwisie z powodu konwergencji i ostrosci... ale uwazam ze to wada tego egz.
Ogolnie wrazenia pozytywne, ale to juz 2500 zamiast 155...

mosciak