Re: Monitor Philips 19 109S co o nim sądzicie?

Autor: hudson (hudson_at_cad.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 01:26:51 MET DST

Ja mam Brilliance 109MP - to byla najlepsza 19'' tego typu philipsa,
ma co prawda glosniki po bokach ktorych nie uzywam w ogoel - ale
nie przeszkadzaja one wcale w obrazie. przy 1280x1024 puscisz go
naaawet w 100Hz ale to juz jest zylowanie - lepiej 95hz.
Jedynym mankamentem oprocz braku konwergencji (ktora jest dfacto
bardzo dobra, ale kazdy monitor z czasem sie powoli rozkalibrowywuje
wiec dziwne ze philips nei zaimplementowal tej funkcji) to czazsem irytuje
jedna rzecz do ktorej jakos wiekszosc monitorow philipsa ma sklonnosc
a mianowicie rozciagnietej w poziomie geometrii obrazu w poziomie.
wyglada to mniej wieej tak ze po prawej masz okrag jako bardziej pionowa
elipsa zas po lewej bardziej splaczona. Po prostu przy lewej krawedzi
sie nieco wydluza obraz - sprawdz to ale ja to widzialem na 4 19"
w pracy wiec moge stwierdzic ze moze to dotyczyc wiekszej ilosci.
Jest tez inne przklamanie - kwadrat obrocony o jakis kat np. w programie
typu CAD - nigdy nie bedzie obroconym kwadratem a ...rombem
o nierownych bokach (wiec nie rombem defacto :) - ale chodzi o
samo wyobrazenie).
To tyle uwag - przyzwyczailem sie do mojego mp109 ale ...nie wiem
czy rzeczywiscie bym go wybral ponownie.

Janusz