Re: Pobor mocy kompa

Autor: Harrison Bergeron (harrison.bergeron_at_hoga.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 19:24:51 MET DST

> Bierze ze 30Wat. Czyli to bedzie 0,8KWh na dobe.

Myślę, że więcej.
Czytałem kiedyś artykuł, chodziło o chłodzenie procesorów i który ile traci
energi na cieło. Najwięcej węgla brał Cyrix 25W, potem Intel 20W i AMD 15W
(sam procesor!!!). Tak mniej więcej wyglądały te proporcje (dlatego AMD
najlepiej dawały się kręcić; a na wielu płytach głównych stabilizatory
napięcia rdzenia nie były w stanie wyrobić prądowo przy Cyrix'ach). Czytałem
to w czasach jak zegary procesorów sięgały zawrotnej szybkości 200MHz.
Sprawdź jaką moc ma zasilacz komputera i cześć. Na tej podstawie sobie
zaśpiewaj. To nie apteka.
(Albo zmierz ile faktycznie pobiera mocy jak masz taką możliwość.)

Pozdrawiam

--
CU
Harrison Bergeron