HP 710C + Ms-dos=problem !!!

Autor: -== Cross ==- (cross_at_hoga.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 17:19:07 MET DST

Co uczynic by drukarka HP710C zwchciala drukowac z programow ms-dos
zainstalowano w windie ustawiona a w dosie nie dziala
odinstalowana tez nie dziala
wlaczone buforowanie dla trybu ms-dos - nie dziala
wylaczone -to samo
i tak moge pisac caly dzien (sprawdzilem wszystko co mi przyszlo na mysl
nie wiem co mam zrobic
stara 600 drukowala bez zarzutu a ta nie kce
wiem ze nie ma zgodnosci z trybem ms-dos ale ponoc moze drukowac poprzez
winde jesli program jest odpalony w okienku

prosze pomozcie musze ja ruszyc tylk szkoda ze nie wiem jak

Za pomoc z gory dziekuje
CROSS