Re: HP 710C + Ms-dos=problem !!!

Autor: -== Cross ==- (cross_at_hoga.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 14:35:05 MET DST

juz znalazlem opis tego problemu na stronach HP

Pisza ze:
1. Nalezy odinstalowac sterownik i oprogramowanie drukarki 710
2. zainstalowac patcha dj116.exe
I TU SIE ROBI PROBLEM
hp udostepnia tego patcha ale wysylaja go na CD ponoc nieodplatnie a on mi
jest potrzebny na wczoraj
3. Zainstakowac drukarke podajac jej sterowniki dla drukarki HP DJ 720 i juz
ponoc po problemie

Znalazlem to szukajac bledu Hpfpem13 bo takowy wystepowal

Moze ktos ma tego patcha lub jakies inne informacje na ten temat
Bylbym wdzieczny
Dziekuje za kazdy odzew w tej sprawie
CROSS
ICQ:57909226