Re: Chello na kilka kompow

Autor: Maxx (maxx_at_astercity.net)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 14:19:11 MET DST

> Jaasne.... a porownywales kiedys jak pracuje ACN a jak chello czy
zgadujesz?

To ze ruch z Polski idzie w chello przez pol Europy to wiadomo. Osobiscie
nie sprawdzalem chello, ale slyszalem bardzo wiele opinii osob ktore uzywaja
obydwu.

> popatrz tylko jaka masz przepustowosc per client,

chello - 512 kbps - od roznych osob slyszalem ze raczej zadko sie tyle
osiaga.

ACN - 128 kbps (x4) - wystarczy korzystac z proxy. Mam stabilne transfery na
poziomie 60 kBps czyli wlasnie 512 kbps

> potem sprawdz sobie
> laboratoryjnie np. miedzy uzytkownikami tej samej sieci

Sprawdzalem... transfer bedzie maksymalny wedlug wykupionego abonementu
(hint: upload jest mniejszy).

> a potem na kims z
> szybkim zlaczem jak dzialaja obydwie uslugi.... chello wymiata po europie
> ACN nie ma jak tego doscignac (bo przeciez nie zbuduje ACN sieci
> szkieletowej w calej europie!)

A to niby cala europa jest podpieta do szkieletu Chello? Ciekawe...

do USA tez chodzi super (mowie o chello) -

Jak juz pisalem wyzej - ostatnio sciagalem z USA ISO Slackware - stabilnie
caly czas transfer na poziomie 58-60 kBps

> fakt Polska ssie.... ale tez nie zawsze. Porownywalem to z ACN i troszke
sie
> zdziwilem.... placic za to? ech....

Jak porownywales? uzywales ACN przez dluzszy czas, czy zrobiles sobie jeden
15 minutowy test?

Pozdrawiam
Maxx