Re: Chello na kilka kompow

Autor: Sierp (listy_at_meadow.eu.orgWYTNIJ_TO)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 17:00:08 MET DST

"Tomasz Głowacki" <tomasz.glowacki_at_pseinfo.pl> wrote in message

> Jaasne.... a porownywales kiedys jak pracuje ACN a jak chello czy
zgadujesz?

ja porownywalem, i to pare lacz AC i pare UPC

> popatrz tylko jaka masz przepustowosc per client, potem sprawdz sobie
> laboratoryjnie np. miedzy uzytkownikami tej samej sieci a potem na kims z
> szybkim zlaczem jak dzialaja obydwie uslugi.... chello wymiata po europie
> ACN nie ma jak tego doscignac (bo przeciez nie zbuduje ACN sieci
> szkieletowej w calej europie!), do USA tez chodzi super (mowie o chello) -

hmm
nie zaprzecze - transfery ze swiata sa naprawde niezle. Chociaz przez
proxy AC bardzo czesto jest rownie dobrze jak z UPC/Chello (do 512Kb/s przy
najtanszym abonamencie). Nie bede juz wspominal o tym, ze AC jest o jakies
30-40% (nie chce mi sie liczyc ;) tansze od UPC (mowie o najtanszym
abonamencie, ale przy najtanszym transfer jest (przez proxy!) do 512Kb/s).
Wyjscie AC ma calkiem niezle, ja nie moge narzekac - IPartners, ebone,
ogolnie
bardzo ladnie. Transfer z wewnetrznych serwerow AC do 512Kb (caly czas mowie
o najtanszym abonamencie), bezproblemowy revdns i pare innych milych
pierdol (jak chociazby serwer newsow, nie wiem czy chello ma wlasny).
A teraz przejde do sedna. Moi dwaj kumple zalozyli sobie to cudo. Hmm...
Powiem tak - dosc czeste awarie (zwlaszcza na poczatku, teraz jest troche
lepiej, ale sie zdazaja), dziwne akcje z modemami, tragedia z dhcp na
linuxie (po prostu nie pobiera nowego IP, a potem dostajesz ladne pismo
z upc ze zagrazasz istnieniu sieci, hehe), brak mozliwosci stawiania
serwerow (bo to dzialanie komercyjne...)
Oczywiscie nie powiem, ze w AC nie ma awarii, owszem, sa. Tylko
czestotliwosc ich wystepowania jest nieporownywalna.
O transferze z polski juz bylo wiec nie bede sie rozwodzil.
Krotkie podsumowanie - atuty chello ? dobry transfer ze swiata.
Atuty ACN ? Cala reszta...

Sierp

PS. Jezeli pojawilo sie to drugi raz to przepraszam, ale cos mi
outlook glupieje :(